Zadejte svůj email a my vás budeme informovat o změnách tohoto produktu
Stiskněte klávesovou zkratku <strong>CTRL+D</strong> pro uložení stránky do záložek.
Něžná a měkoučká kačenka je ideální první kamarád. Jelikož je vyrobena z různých měkkých materiálů rozvíjí hmatové a zrakové schopnosti.
Tato hračka se stane i kamarádem do postýlky díky měkkému materiálu.
Kašpárek baby Vám aktuálně nabízí následující možnosti dopravy a osobních odběrů po celé ČR.
Informace o skladové dostupnosti jsou vždy k vidění u každého jednotlivého zboží v našem internetovém obchodě. Zboží, které máme aktuálně skladem na našich prodejnách k Vám odesíláme během 1-3 pracovních dnů od Vaší objednávky.
Každé přijetí nové objednávky potvrzujeme automaticky emailem. V případě jakékoliv změny, nebo při složitější kompletaci vaší objednávky vás budeme kontaktovat. V den odeslání zboží, odesíláme opět informační email.
V případě osobního odběru na některé z našich prodejen odesíláme email a SMS, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Pokud tedy neobdržíte žádnou výzvu emailem či SMS, že je zboží připraveno, nevyrážejte. Pravděpodobně byste zbytečně vážili cestu až k nám. Pokud přeci jen nemůžete vydržet, informujte se na naší infolince, zda už je zboží připraveno...
U všech objednávek nad 1 500 Kč je doprava zdarma, u objednávek v nižší hodnotě si účtujeme poplatek, který záleží na Vámi vybraném typu dopravy. Viz níže
Termín doručení: je obvykle 1-3 dny (pracovní dny). Doručení k Vám domů + 2 dny. O přesném čase doručení Vás bude informovat přepravce e-mailem nebo SMS zprávou.
Převzetí a případná reklamace zboží:
Převzetí své zásilky potvrdíte kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvedete přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem. Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození zásilky, zkontrolujte, prosím, stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti dopravce. V žádném případě nepodepisujte předávací protokol, aniž byste překontroloval(a), zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu. Pokud jste po převzetí a rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději ve lhůtě 2 dní zákaznický servis přepravní společnosti DPD (tel.: 841 700 700). Přepravní společnost k Vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis. Komunikace s přepravcem: pro komunikaci s DPD používejte číslo zásilky (14-ti místné číslo) - sledování zásilky odkaz zde. Platba kartou: přepravce DPD umožnuje platbu kartou při předání zboží.
Zboží si vyzvednete na pobočce DPD ParcelShop. Jednoduše si vyberte pobočku, kterou máte nejblíže. O předání zásilky do DPD ParcelShop Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou.
Aktuálně umožnujeme osobní odběr na dvou prodejnách.
Registrovat Zapomenuté heslo