Ještě nemáte svoji Srdcovku?
Je to lehké, stačí si jen vybrat.
0
Kašpárek je smutný
Váš košík je prázdný

Doprava pohodlně a bez starostí

Kašpárek Vám aktuálně nabízí následující možnosti dopravy a osobních odběrů po celé ČR.

Informace o skladové dostupnosti

Informace o skladové dostupnosti jsou vždy k vidění u každého jednotlivého zboží v našem internetovém obchodě. Zboží, které máme aktuálně skladem na našich prodejnách k Vám odesíláme během 1-3 pracovních dnů od Vaší objednávky. Expedujeme vždy v pracovní dny.

Informační emaily a SMS

Každé přijetí nové objednávky potvrzujeme automaticky emailem. V případě jakékoliv změny, nebo při složitější kompletaci vaší objednávky vás budeme kontaktovat. V den odeslání zboží, odesíláme opět informační email.

V případě osobního odběru na některé z našich prodejen odesíláme email a SMS, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
Pokud tedy neobdržíte žádnou výzvu emailem či SMS, že je zboží připraveno, nevyrážejte. Pravděpodobně byste zbytečně vážili cestu až k nám. Pokud přeci jen nemůžete vydržet, informujte se na naší infolince, zda už je zboží  připraveno...

Nelze doručit objednávky na P.O. Box!!!
Ceny a varianty dopravy

 

U všech objednávek nad 1 500 Kč je doprava zdarma, u objednávek v nižší hodnotě si účtujeme poplatek, který záleží na Vámi vybraném typu dopravy. Viz níže
 

DPD - přepravní služba po celé ČR (99 Kč)

Doručení: Termín odeslání je 1-3 pracovní dny. Doba doručení bude další +2 dny. O přesném čase doručení Vás bude informovat přepravce e-mailem nebo SMS zprávou.

Převzetí a případná reklamace zboží:

Převzetí své zásilky potvrdíte kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvedete přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem. Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození zásilky, zkontrolujte, prosím, stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti dopravce. V žádném případě nepodepisujte předávací protokol, aniž byste překontroloval(a), zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu. Pokud jste po převzetí a rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději ve lhůtě 2 dní zákaznický servis přepravní společnosti DPD (tel.: 841 700 700). Přepravní společnost k Vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis.
Komunikace s přepravcem: pro komunikaci s DPD používejte číslo zásilky (14-ti místné číslo) - sledování zásilky odkaz zde

Platba kartou: přepravce DPD umožnuje platbu kartou při předání zboží.

Osobní odběr na prodejnách Kašpárek baby (zdarma)

 

Aktuálně umožnujeme osobní odběr na dvou prodejnách.

  • Prodejna Kašpárek baby Černý Most 
  • Prodejna Kašpárek baby Zličín
     
 

Napište nám