Vítejte! Abyste se u nás cítili jako doma, našli vše rychle a na svém místě, používáme cookies. OK
Ještě nemáte svoji Srdcovku?
Je to lehké, stačí si jen vybrat.
0
Kašpárek je smutný
Váš košík je prázdný

Časté dotazy

Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně na prodejně?

ANO můžete. Výdejní místa pro vyzvednutí vaší objednávky jsou Prodejna Černý Most a Prodejna Zličín. V případě této volby je nutné vyčkat na výzvu z naší strany, že objednávka je připravena k vyzvednutí.

Mohu dělat změny, když je objednávka vyfakturovaná?

 Ve vyfakturované objednávce nelze nic měnit ani upravovat/mazat !!!

Mám slevy do Kašpárka na prodejnu nebo eshop? Mohu uplatnit všechny - sčítají se slevy?

Slevy se nesčítají. 

Prosím o informaci o dárkových poukázkách?

Dárkový poukaz lze využít pouze do data platnosti (1 rok od nákupu poukázky). Za nevyužitý dárkový poukaz po datu platnosti nevracíme finanční hodnotu poukazu. Poukaz nelze měnit za peníze, ani v případě reklamací!

Je nutné se při nákupu registrovat?

NE není. Při nákupu v e-shopu Kašpárek-baby není nutná registrace, nákup můžete uskutečnit pomocí rychlé objednávky. Registrace Vám však přináší výhody, jako například slevy na další nákupy, přednostní informace o akčním zboží a o nových kolekcích.

Můžu vrátit zboží, které  mi nevyhovuje?

Ano, garantujeme Vám vrácení peněz anebo jeho výměnu, pokud zboží vrátíte ve stanovené lhůtě 14 dnů. Vrácené zboží musí být nepoužité a vrácené včetně veškerého příslušenství (tedy schopné dalšího prodeje).

Jaký je rozdíl mezi hlubokým a kombinovaným kočárkem?

Kombinované kočárky jsou kočárky, které jsou určeny dětem od narození až do 3let. Kombinované kočárky můžeme rozdělit do dvou kategorií:

Dvojkombinace je kočárek jehož součástí je sportovní sedačka s podvozkem a hluboká korba. Hlubokou korba korba je určená dětem od narození do 6 měsíců či do doby než dítě dokáže samo sedět. Sportovní kočárky lze používat od 6 měsíců do 3let věku dítěte.

Trojkombinací se nazývá kombinace tří výrobků v sadě. V tomto případě pořídíte sportovní sedačku s podvozkem, hlubokou korbičku a autosedačku ( pro děti od narození do max. 13 kg). Hluboká korba je používaná do 6 měsíců věku dítěte, sportovní kočárek od 6 měsíců do 3 let.

V případě výběru hlubokého kočárku pořizujete pouze kočárek s podvozkem a hlubokou korbičkou. Korba klasického hlubokého kočárku je vždy prostornější a hlubší než v případě kombinací. Z pravidla se do měj vejde dítě do 8 měsíců.

Jaký je rozdíl mezi golfovým a sportovním kočárkem?

Golfové kočárky jsou velice skladné oproti jiným typům kočárků. Především z hlediska jejich váhy i rozměrům. V případě nákupu golfového kočárku je potřeba zamyslet se nad tím zda chci kočárek na dovolenou či do města či potřebuji kočárek který má nahradit sportovní verzi kombinovaných kočárků. Pokud hledáte kočárek který má sloužit dětem po odložení hlubokého kočárku je dobré vybrat takoví. Který bude vyhovovat jak rodičům tak dětem. Pro dítě je důležité aby v takovém případě byla možnost polohovatelnosti sedačky. V případě golfových kočárků na dovolenou či do města častá není možnost polohovat sedátko. Tento kočárek je určen na kratší vycházky.

Sportovní kočárky jsou určeny pro ty rodiče, kteří hledají kočárek vhodný jak do města tak do přírody. Tento typ kočárku je vhodný pro děti od 6 měsíců. Sportovní kočárky mají polohovatelné sedadlo a bývají lehčí a skladnější než sportovní verze kombinovaných kočárků.​

Kdy se mi připíšou body v IBOD programu za mou objednávku?

IBODY za nákup se přičítají až za 3 týdny (přesněji za 21 dní) od fakturace objednávky.

Kdy se mi připíšou věrnostní body - KAŠPÁRCI za mou objednávku?

KAŠPÁRCI za nákup se přičítají až za 3 týdny (přesněji za 21 dní) od fakturace objednávky. Platí také pro nákupy v prodejnách.

Nebylo mi přičteno správně IBODŮ a Kašpárků za mou objednávku - co teď?

Poprosíme udělat kontrolu objednávky - zda jste neuplatnil/a slevu. Po uplatnění slevy máte jiný poměr získání pro IBODY a Kašpárky. Počty ibodů a kašpárků jsou v detailu produktu uvedené jako orientační pro cenu, která platí pro produkt (bez slev!). Když zadáte slevu v košíku, prosím cena je jiná, proto poměr také!

Registrovala jsem se, abych získala slevu, ale sleva ještě nepřišla?

Sleva se generuje automaticky na email, který jste vyplnili. Sleva občas spadne do složky HROMADNÉ nebo SPAM, prosím udělejte kontrolu složek.

Slevu následně uplatníte v nákupním košíku v poli: Použít slevový / dárkový / iBOD poukaz. Sleva se automaticky sníží, pokud jsou v objednávce položky v nákupním košíku s povolenou slevou. Povolenou slevu poznáte, že nemá u zboží napsáno:  Bez možnosti dalších slev

Jak poznám, která položka má povolenou slevu a která ne?

Povolenou slevu poznáte, že nemá u zboží napsáno:  Bez možnosti dalších slev​

Ztratila jsem Kartu Kašpárka - je potřeba to někam hlásit/blokovat ji/vystavíte mi novou?

Karta není unikátní a není vystavená na jméno. Karta Kašpárka je přenosná, proto není potřeba hlásit a blokovat ji nebudeme. Při ztrátě Vám novou kartu můžeme zaslat společně s objednávkou, stačí nám zavolat na zákaznickou linku tel:727894655. Další variantou je vyzvednutí si karty na prodejně Černý Most nebo Zličín. 

Nejsem z Prahy, často nakupuji na eshopu a chtěl/a bych Vaši věrnostní kartu - lze ji zaslat?

Ano, lze zaslat kartu, pokud uskutečnítě u nás objednávku. Rádi Vám kartu přidáme k objednávce. Pouze kartu nezasíláme!

Na kolik stupňů se doporučuje prát dětské oblečení?

Doporučujeme 60 stupňů.

Lze si prodloužit dobu uložení objednávky při osobním odběru?

Ano, stačí zavolat na zákaznickou linku tel:727894655 a prodloužíme.

Můžu si objednat zboží, které nemáte na eshou?

Ne. Samozřejmě jsou výjimky, kdy zboží objednáme, ale poprosíme vždy zavolat na zákaznickou linku tel:727894655 nebo nám napsat obchod@kasparek-baby.cz

Lze doručit objednávky na P.O. Box?

Nelze!

Chtěla bych nakoupit přes mobil, ale mám problém s objednávkou?

Mobilní verze eshopu Kašpárek podporují mobilní operační systémy Android 4.4. a vyšší verze + iOS (Apple).

Expedujete zboží o víkendech a státních svátcích? V těchto dnech je v provozu zákaznická linka?

Zboží o víkendech a svátcích neexpedujeme. O víkendu a státním svátku je mimo provoz zákaznická linka eshopu. Expedujeme v pracovních dnech + zákaznická linka od 8:00 - 16:00 je v pracovních dnech funkční.

Napište nám